Kızlar ne yapabilirim. Daha küçük ek gıdaya zaten başlamadık. Birşey yedirip içiremiyorum. Oğlum ağır grip geçirdi yeni düzeliyor. Çok dikkat ettim hep maske taktım ellerimi hep yıkadım. Ama yine de bulaştı. Geniz akıntısı ve hapşırık var şuan ama ilerleyecek gibi. Sadece serum fizyolojik yapıp aspiratörle çekiyorum. Başka ne yapabilirim. Evde buhar makinası var çok tıkanırsa verecem ama inşallah o raddeye gelmez