TugcenurLina Merhaba kızlar 🌸 16 aylık bir kızım var. Doğumdan sonra regl düzene girmişti. Dikkat ettik ama olmuş olabilir. 7 gündür geciktim, bugün aşırı mide bulantısı kokulara hassasiyet var. Hamile olsam 7 günde belirti olur muydu sizce ?
Zeynepefemm TugcenurLina 1 gün gecikse bile testte çıkıyor. 7 gündür neyi bekliyorsunuz ben olsam çoktan yapmıştım çok meraksızsınız😁
Dfncgdm2022 TugcenurLina 7 gınde bu belırtılerı yasayamayacagını cok ıyı bılmenız lazım belırtıler hemen baslamaz.Kan kesın sonuc verır kan verın
Aydakisiyahedicikk TugcenurLina ben adetimin gelmesi gereken gün yaptım anında pozitif oldu adet öncesi 6 güne kadar sonuç veriyor
TugcenurLina Aklimideliricem ne biliyim ya ilk kez yaşıyomuşum gibi heycanlandım tüm bilgilerim sıfırlandı sanki😂