Tek başına tabii ki bir etkisi yok ama ısıtıp ısıtıp koydukça anne olarak sizin de içiniz biraz rahat ediyor. Her gün rutin Damlasını verdim, probiyotiginj verdim, kirazını ısıttım koydum hadi bakalım şimdi masaj vakti diyordum… 3 ay çektik ve yıpratıcı bir süreç ama geçiyor merak etmeyin.