asi6531 Hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım, hoş keyfe içiyordum zaten tamamen kahve yanı. Hamilelik boyu içmedim. Bebeğim 5 aylık, emziriyorum, daha yeni yeni günde 1, iki günde 1 filan içiyorum. 1 paket 1-2 hafta filan gidiyor keyfi yani. Ama elimi yüzümü baya yıkıyorum oğlumu almadan emzirmeden. Yine de vicdan azabı duyuyorum açıkçası. Elinizden geliyorsa içmeyin, yani zararlı siz de biliyorsunuz. E gelmiyorsa da, böyle içen çok.