Bebikoluhayatim Gündüz uykusu bire düştü, o da 1-1,5 saat ancak, eğer o sırada çok yorgun değilsem acil işlerimi yapıyorum tabi hızlıca. Eğer yorgunsam ben de onunla birlikte uyuyorum . Ama genelde dinleniyorum. İlk başlarda iş yapıyordum baktım hiç dinlenemiyorum, öyle olunca da ilgilenemiyorum bebeğimle,ben de ev işlerini yaparken onu da dahil etmeye çalışıyorum.Mesela mama sandalyesine ilgisini çekecek oyuncak koyuyorum çamaşır odasının kapısına koyuyorum sandalyeyi, onunla hem konuşup hem çamaşır atıyorum, çıkarıyorum katlıyorum vs, yemek yaparken de önüne öğle yemeği koyuyorum ya da nebileyim atıştırmalık bir şeyler , yine hem onunla konuşuyorum hem oyunlar yapıyorum.ilgisini çekiyor, bu aralar boya kalemlerine ilgi gösteriyor onları da koyuyorum.(13 aylık) Duş alacaksam ya da WC’ye filan gideceksem kamera takıyorum yanıma alıyorum ekranı, bebeğimi çitin içine koyuyorum, o oynarken ben işimi hallediyorum hızlıca. Evi süpüreceğim zaman yine onun yanında yapıyorum çünkü seviyor makine sesini beni izliyor yine çitin içinde , park yatakta ya da mama sandalyesinde. Yerleri silerken de buhar dikkatini çekiyor onda da sıkıntı olmuyor. Onun dışında birlikte oynuyoruz zaten, eğer hiç halim yoksa gündüz, akşam 20:30 gibi uyuyor ben d ardından daha geniş zamanda ve rahat kafayla işlerimi yapıyorum, ama o saatlerde genelde tercihim dinlenmek oluyor. Biraz uzun oldu ama benim deneme yanılma yöntemiyle bulduğum kendime uygun çözümlerim böyle 🤗