Ya kızlar az evvel bebeğimin ilk banyosunu yaptık kaynanamla beraber yıkadık tabi ben biraz endişeliyim haliyle kulağına su kaçmasın dikkat et dedim oda bana annen gelince annen yıkasın o zaman dedi ben orda birşey demedim bebeğim doğalı 10 gün olacak hep çok bilmişlik taslıyor ben birşey deyince geçen de eşim ve kayınpederimin yanında bebeği sallıyo kucağında bende sallama dedim şimdiden yazık günah bana orda söylediği şeyler alışsın herseye sese soğuğa sıcağa gürültüye oysa ki kapı sesi gelince bile ürküyo daha küçücük bir bebek ya hiç bir şekilde bir desteği olmadı herseyini ben yaptım ilk günden bu yana ben çok üzülüyorum arttık çok stres yapıyorum sütüm kesilecek diye korkuyorum eşime anlatmak istiyorum paylaşmak istiyorum beni yanlış anlar diye de çekiniyorum annesi sonuçta ne yapacağımı bilmiyorum kızlar 😢