Kızlar oğlumun doğduğundan beri gaz problemi vardı 1 aydır çok şükür rahatız. Ama tuvaletini 5 6 günde 1 yapıyor oda çok zorlanıyor kabız olmasa bile. Hatta bazen ben fitil ile yardım ediyorum. Şimdi ek gıdaya geçtik kabızlıkta olmaya başladı ve çocuğum sürekli huzursuz. Masaj falan yapıyorum zeytinyağı içiriyorum fakat yine kendi yapamıyor benim yardımımla yapıyor rahatlıyor. Bu durumu yaşamış birileri bana öneride bulunursa sevinirim.