Biz 1 aydır ek gıdayı reddediyoruz çok seçici beslenme konusunda hala çorba yoğurt başka bir şey asla yemiyor. Yediği şeyleri ağzına sokmuyor kahvaltı yapmıyor. Hayır dediğinde ağlıyor bizim yoluyor ıssıyor. Tam çıldırmalık bir süreçteyiz. Aynı şeyleri yaşayanlar var mı nasıl çözüm buluyorsunuz ?