gamzeaks banyodan önce karbonatlı su ve diğer banyoda da zeytinyağı olacak şekilde dönüşümlü olarak ıslatıyordum. Biraz bekletiyordum kafasına şapka geçirip. Sonra şapkayı çıkarıp konak tarağıyla tarıyordum. Sonra banyo , banyoda yine tarama, banyo sonrası yine tarama. Bizİm öyle geçti hemen geçmiyor tabi. Daha sonra 1.5 yaşında bir kaç noktada olmuştu , mustela kullanmıştım kremini ve köpüğünü. Ama o pek etkili olmadı, yine zeytinyağı+banyo öncesi ve sonrası tarama ile çözdük olayı.