Çünkü bebeğim kendi kendine ayağa kalkmayı öğrendi
Eskiden beşiğe yatırırdım. Biraz dönerdi, uyurdu saatinde
Şimdi beşiğe koyunca kenarlardan tutunarak ayağa kalkıyor
Asla yatmıyor
Asla uyku halini almıyor
Kucakta artık hiç uyumuyor
Bağıra bağıra kendini kurtrmak istiyor
Bu geçici bir durum mu kalıcı merak ediyorum
Yoksa artık gündüzleri uyutma girişimine hiç girmicem. 8 aylık