Feyekum Geleyim haftaya randevu var göz mü korkutuyorlar devlet hastanesinde 2. Çocuğum ama ilkinde birsey yasamamistim iyidi bazı arkadaşlari çok şey yapmışlar yok ayagini gormedim bilmem ne siz neler yaşadınız gerçekten öyle mi zor mu
[silindi] Feyekum Ben devlet hastanesinde girdim. Hiçte zorluk yaşamadım. 30-40 dk boyunca çokta güzel incelediler.
Elmsnghn Feyekum öyle bişi olunca gidin bı yürüyün bisiler yiyin çocuk pozisyonunu değişsin diyolar. Mesela bizde oğlum tuvaletini yapmamış. Böbreklerinde mi sıkıntı var yoksa çişini mi tutuyo git bı yürü gel bı daha bakalım demişti. Yürüdüm yarım saat sonra tekrar baktı tamam çişini yapmış sıkıntı Yok demişti.
Feyekum [silindi] baksınlar sa ters birseyler demesinler de ve ilk defa devlet bana cinsiyetini söyleyecek 5. Ayimdayim ondan önce özel bana yüzde yüz kız dedi