melek5620 Arkadaşlar 39 gün önce normal doğum yaptım iç dikişlerim hala duruyor dış dikişlerde de ağrı var tam olarak ne zaman iylesdcekler
irem88 melek5620 enfeksiyon mu var acaba çünkü senin o zamana kadar hiç bişeyin kalmaması lazım bence doktora gitmelisin
Fatmaahmet1 melek5620 ben tam 60. Gün iyileştim kuzum bazen uzun sürebiliyor olabildiğince temiz ve kuru bırak
Btll06 melek5620 ben 50. Gündeyim hala iyileşmedi dikişlerim tutmadı tekrardan başa sararak yeni dikiş atılacak