efeninannesi4207 Adet döngüm bu şekildeydi Ağustos 25 Eylül 20 Ekim ayında gelmedi 8 gün gecikti normal mi ve 2 gün önce test yaptım çıkmadı hamilelik olsa çıkmazmıydı tekrar ne zaman test yapmam gerek
Xname efeninannesi4207 ilk yıl düzensizlik oluyor Hamile olma ihtimaliniz varsa eğer geç döllenme filan yani onu siz bilirsiniz biraz daha bekleyin öyle test yapın Ama geçirmeleri yaşanabiliyor
efeninannesi4207 Xname evet ya doğumdan önce falan çok iyiydi hep düzenliydi ama doğumdan sonra böyle oldu 3,5 gün gecikme olurdu bu uzun sürdü. Olmazsa 2 gün daha bekleyip kan vereyim
efeninannesi4207 Damla81 merhaba canım.Benim 10 gün olmuştu gelmeyeli o gün kan vermeye gidecektim ama benimki geldi