Merhaba,
Normal doğum yapalı 4 ay oldu.
İlk kontrole gittiğimizde doktor dikişlerin iyileştiğini bir sorun olmadığını söylemişti. Sonrasında tekrar kontrole gitmedim fakat dikişlerin olduğu yerde küçük bir sertlik mevcut. Ağrı acı vs bir şey yok. Acaba zamanla geçer mi? tekrar doktora gitmem gerekir mi. Tekrar müdahele edilmesinden de çok korkuyorum. Başına gelen var mı teşekkürler.