cemre07 Bebegim 1 yasında folik asiti yüksek çıktı başına böyle bi olay gelen var mı yada folik asit yüksekliği otizim mi işaret ediyor lütfen yardımcı olun
metinaras1 cemre07 bizimdr yüksek çıktı karaciğer enzimleri yüksek çıktı alt. Ggt Folik asit. Karaciğer enzimlere bağlı yükselmiş ona bilir bizim yarın ogrenicez bakalım
cemre07 metinaras1 bilmiyorum 3 ay sonra bakcaz artık bize eğer düşmezse metabolik bir sıkıntısı olabilir dendi