Cansinsen Mrhaba hanımlar yakında doğumum var elinde yumunanın korsesi olup kullanmayan varsa almak istiyorum
Tas67 Cansinsen bende latex korse ten rengi var xxl bedeni sadece 1 ay kullandım şuan l bedene düştüm satmayı düşünüyorum. 250 TL ye almıştım. Ben 180 e satarım. Almayı düşünürseniz fotoğrafını çekerim buradan atmayı bilmiyorum instagramdan size atarım
Sedaslan Cansinsen fit love korse var bende daha uyguna verebilirim hiç kullanılmadı l beden ama m bedenede olur
Erenarden1 Süren korse var hem bel hem yarım bacak için hiç kullanmadım bir kere bile xs ve s bedene uygundur
Sedaslan Cansinsen valla çok kaliteli ya ben sütyenli korse kullandım oda çok iyi oldu içine süt pedi koydum fazlası üstüme akmadı 80 tl veririm