Sevvl Lunaaaaa tam 20 olmadılar ama olmak üzereler boya yapıyorlar yapboz ve en sevdıklerı Lego tabiki en Fazla en max 10 dk fazlasını yapan bebe varsa anlından öpeyım😀
hayalperest2310 Lunaaaaa 19 aylık daha çok mız mızmız bu dönem sanki sürekli bir ağlamalar memnuniyetsizlik oyuncak bebekleri var onlarla az oynar cırt cırtlı kitapları var bizi şimdilik bunlar götürüyor oynamıyor daha çok tehlike şeylerin peşinde suyu çok seviyor maalesef artık havalar soğuk
Lunaaaaa Sevvl oğlumun en uzun süre yaptığı şey scooter sürmek oluyor 🙈 gerçekten çok çabuk sıkılıyorlar yapacak şey kalmıyor, bu ara parmak boyası denemeyi düşünüyorum bende siz denedinlz mi ?
Lunaaaaa hayalperest2310 hem diş hem 2 yaş sendromu sanırım bu dönem biraz mızmızlaştırıyor bebekleri, bizim ki de suyu çok sevlyor 2 damla su görse zıplamaya başlıyor üstünde 😅 dil gelişimi nasıl peki oğlum sürekli bişiy söylemeye çalışıyor ama daha netleşmedi tabi bi çoğu
hayalperest2310 Lunaaaaa bazen dediğim birşeyi çok iyi tekrarlar mesela çiçek çirkin gibi dediğin gibi çoğu şey der ama anlaşılmıyor bazen bıdı bıdı konuşur sohbet edermişçesine yiyesim geliyor ama çabalıyor 😂😂😂
Sevvl Lunaaaaa yok hayır mum boya normal boya kalemleri falan yani zaten benımkılerın çok aktıvıtedır oyundır işi yok işte ben yalandan uğraşıyorum😀 daha çok koltuk tepelerı çöp kutusu tepelerı tezgah üstleri suan bir tırmanma içindeler ama nere kadar bakalım😀😀