Merhaba arkadaşlar.. Şimdiye kadar hiç kilo problemim olmamıştı ama sürekli spor yapan biriydim. 54 ile hamile kalıp 69la doğum yaptım. Bebeğim şu an 4 aylık ve 60 kiloyum. 60 kilo ne ki diyebilirsiniz ama minyon biri olduğum için 60 kilo bende bayağı bir fazlalık. Diyet listelerine bakıyorum ama bir yandan da çocukla beraber bu diyet listelerine nasıl uyulur kafam karışıyor. Demek istediğim kendimi tutamam yerim meselesi değil ama onun için ayrı tarifler uygulamak gerekiyor, evin işi, çocukla ilgilenme, eşimin yiyecekleri vs bu diyet listelerini uygulamak için ayrı malzemeler almak yapmak gerekiyor. Bu yüzden diyetisyene de gitmek istemiyorum. Tecrübeli annelerim siz neler yapıyorsunuz, emzirirken bir yandan da evde olan malzemelerle ve akşam ayrı gayrı olmayacak şekilde diyetinizi nasıl sürdürüyorsunuz?