Mukaddeshnn benim oğlum da 32 aylık, bende il değişikliğinden dolayı5 6 ay ertelemiş oldum bu süreci, çişinş yaparken söylemiyor oğlum sadece büyüğünğ yaparken söylüyor, sabah uyandığında bezi çok dolu uyanıyor, yarın başlıyoruz nasipae biz inşallah kolay gecer sürecimiz, size de kolaylıkar dilerim, ben bi kaç gece bezini bağlamayı düşünüyorum bakalım süreö nasıl ilerleyecek