Hayirli günler hanımlar 2 3 gündür koltuk altımda böyle içten bezelye büyüklüğünde bi şişlik var çok agri yapıyor kolumu rahat kaldırıp indiremiyorum geceleri uykudan ediyor. Bu durumu yaşayanınz var mı birde hangi doktora gorunmeliyim bunun için tam olarak yardımcı olur musunuz