Bizimde 5 aylık olmasına 1 hafta var uysal bi bebekti ama 2 gündür anamızdan emdiğimizi burnumuzdan getirdi desem yeri neye ağlıyo gerçekten anlamıyorum. Kendime de kızıyorum nasıl anlamam diye ama bişy de yok. Üşümüştüm burnu akıyo ama bü kadar rahatsızlık vermez heralde nedir bi anlasam bizde aynı dertten müzdaribiz valla bulursanız bana da söyleyin :(