Anneler, oğlum 6 ay 14 günlük. Çok uzun zamandır geçmeyen pişiğimiz var. Islak mendil hiç kullanmıyorum hep pamuk kullandım. Kaka yaparsa hemen yıkıyorum. Kantaron yağı, zeytinyağı, bir dünya pişik kremi hatta kendi sütümü bile sürdüm, bez değiştirdim ama bana mısın demiyor. Doktora soruyorum hava alsın diyor onu da yaptım ama düzelme olmuyor. Domates gazlı içecek vs onları da kestim, bu arada sadece anne sütü alıyor. Bunun bir çözümü var mı? Deneyimli anneler lütfen yardımcı olur musunuz 😢😔