ymrasl 7 aylıkken vermeye başladım doktor tadım ayında da gerek yok suya hem anne sütü hem mama alıyorlar hepsi sıvı zaten tadım zamanını bozma dedi sonra havalar çok ısınınca ek gıdada 1 öğün tam oturunca suya baslayabilirsin dedi o şekilde başladım