Bebeğim 5 aylık.doktor hiç ilgilenmedi bakmadı bile adam akıllı.öksürüyor neneğim hırıltı var.araştırdım ben de bebekler için peditus şurup varmış kızlar bir çay kaşığı vereyim mi sizce.ablam ver dedi o da vermiş hep.başka bebekken ilaç kullanan var mı.bir d eevde calpol ama bir ay önce açtım etkisi gitmiş midir