Halil_3006 Hanımlar kurutma makinesi almayı düşünüyorum memnun olduğunuz markaları yazarsanız sevinirim 🙂🩷
endoplazmikretikulumiste Halil_3006 Arçelik almaaaaa öyle bir öneri vereyim :) ciddi çekiyor özellikle bebek kıyafetleri
Halil_3006 endoplazmikretikulumiste yaa teşekkür ederim altus düşünüyorum aslında, hoover alıcaktım vazgeçtim memnun olmayan çok insan var
endoplazmikretikulumiste Halil_3006 siemensden memnuniyet geri dönüşü almıştım arkadaşımda vardı onun dışında herkes çekme yaptığını söylüyor