emiyomu evet ama ben asla geri adım atan insan değilim telegon üç gunde bozulur mu bozuldu hata üstüne hata yaptılar ve ağustos sonunda yaptım şikayeti sonuca vardık sayılır belki bir veya iki haftası kaldı. Bu tür şeylerde asla geri çekilmiyorim misal kredi kartım aidat kesildi yıllar önce asgari 2 bin TL iken benden 300 tl kesilmişti araştırdım hemen haklarima kanunlara vs derken buldum ve şikayet dilekce oluşturdum geri aldım parayı geçen kışta yine başka banka 600 lira kesmiş aynı şekil dilekçe oluşturdum ve aldım paramı. Haksızlığa gelemiyorum şuan elimdeki telefonum da tek çizik kırık yok ve beş yıllık ben kolay telefon bozacak insan değilim. Çarşamba günü bilirkişiye gidecez güzel sonuç almak için bekliyoruz inşallah değişim yada şuan ki fiyat üzerinden iade yaparlar 🙏