aslananne27 aa_360 ben bi ara 2 ay yaptım ama hiç az versiyonunu yapmadım hep 45 dk olanını yaptım gerçekten çok işe yarıyor bir ayda 6 kilo verdim ikinci ayda çok kısmadım boğazimdan ama leslie devam ettim o ayda 4 kilo verdim 🤭inceltiyorda
aa_360 minikkurttt bugün başladım 30 gün yapicam inşallah üsenmezsem 15 delik video bile beni perte çıkardı
Glsmbrn111 Ben leslie ile 20 kilo verdim.Ama hergün yaptım yapmadığım gün nadir olmuştur.Hergün 45+45 olacak şekilde 90 dk yapıyordum.3 ayda verdim daha da devam ediyorum.😊
kader539_ Glsmbrn111 bilmediğim için soruyorum mesela leslie youtube dan bulduk diyelim o bir programı mı sadece her güm yapıcaz yani oradaki tüm hareketleri bir gün içinde mi yapıcaz yoksa günlere mi bölücüz bu ara herkesin ağzında leslie var ben bir ara diyet türü sanıyordum hatta o kadar yabancıydım bir de vertigo Meniere tetiklermi hareketleri yaparsam bilgi verirsen çok sevinirim 🌸
Glsmbrn111 aa_360 zamanla alışıyorsun ben ilk 45 dk ile başladım 2 hafta sonra falan 90 dk yaptım. Benimde öyle oluyor😂
Glsmbrn111 kader539_ tek seferde yapman daha iyi çünkü vücut ısınıyor yağ yakımın daha hızlanır.Hergün 45 dk yaparsan çok iyi olur.Annem de yapıyor vertigo annemde de var zorlanmadı annem hiç.Yaparsın zamanla alışıyorsun tempoya😁
kader539_ Glsmbrn111 çok teşekkür ederim canım şimdi inceledim de .mesela kadın kaç tane kaç sayı yapıyorsa bizde öyle yapıyoruz değil mi
Glsmbrn111 kader539_ evet birebir aynısını yap canım faydasını çok çok göreceksin ben 3 ayda 20 kilo verdim ve daha devam ediyorum.
yldrm12 Yeni başlayanların 15 dk ile başlamasını tavsiye ederim. Mesela sabah 15 dakika yapın. Baktınız kolay geliyor sonra 20 dk olana geçin baktınız oda kolay 30, 45 şeklinde devam edersiniz. Ama hiç hareket etmezken birden sabah akşam 45-45 zorlayabilir
Meri-Mel Ben de bir dönem Leslie yapmıştım yürüyüş kadar vermesemde ben de kilo vermiştim günlük yarimsaat yürüyüş ,yarım saat kadar Leslie yapıyordum