gizemaylam Bebeğim 2400 doğdu 2200 düştü şu an 2 ay 10 günlük kilosu 4700 çıktı ama sanki gözüme hep zayıf geliyor sadece anne sütü ile besliyorum
Sermec27 gizemaylam iki buçuk kilo almış iki ayda bence iyi bizde 2450 doğduk 2100 e düştük 4500 du 2 aylıkken şimdi 4 ay 20 günlük 6100 ancak var
eozlem gizemaylam 2195 gr, 41 cm doğdu. Şuan 2 ay 8 günlük. 3800 gr ve 52 cm. Doktor bize bile kilo alımı güzel diyor. Sizinki daha da iyi.