Hep_oyle_olur_zaten eminesk net hatırlamıyorum ya ama çok da geç olmadı . Ben biraz pimpirikliydim sanırım
serapsaadayi Sanırım 5.ayda oluyor o benim bebeğim de 4.ayına girecek eline oyuncak verdiğimde kavrıyor ama henüz uzanmıyor bir şeye
mel1654 eminesk e bebekten delikli toplardan alıp iki eline tutusrurun zamanla oda öğrenecek üzmeyin kendinizi bende çok yaptım 🥹