Törene tüm öğretmenler katılacak diye whatsapdan yazmışlar ama ben farketmedim yoksa giderdim korkarım böyle şeylerden, şimdi ciddi manada yanlışlıkla gitmedim. Başıma ne gelir, imza toplamışlar. Kadroluyum bu arada ve okulda dersim yok kordinatörlüğüm var öğlene kadar