tazecikanne45 simseklivekalpli hayır bakılmalı mı? Endokrinolojik bi sıkıntı olduğunu hiç düşünmedim. Sadece genetik ve güzel besleniyor
simseklivekalpli tazecikanne45 kusura bakmayın yeni fark ettim yorumunuzu. annediyebiri Boyu da kilosu da persentilde önde gidiyor. Benim kızım da 6.5 persentile göre boyda uzun, biz endokrin takipliyiz 5 yaşından beri. Kemik yaşı ileride çıktı, sanırım bu hızlı uzamalar sıkıntı olabiliyor erken ergenlik ve yalancı erken ergenlik açısından.
BARTUMOM Osmankaganomerasaf benim oğlumda 29 aralıkta 4 yaşında olacak. 18 buçuk kilo 105 cm persentilin üstünde sizinkide öyle hiç geri değil
Osmankaganomerasaf BARTUMOM Eveeet masAllah ama bence sizinki çok iyi yani üst sınırda olunca bir sorun olmuyorsa çok güzel kilo boy
ezgiiturkk Osmankaganomerasaf başlarda yemedi. Yalvar yakar kaşığın ucundan yemeye başladı günde bir. Biraz gaza gelen bir kızım var 😂 ışığı açıyor ama kapatmaya boyu yetmiyor😂 sürekli dedim atomu yersen boyun uzar ışığı kendin kapatırsın gibisinden zorla bir şişeyi bitirdik bir kaç gün ara versin dedim yenisini yaptım şimdi günde 2 yada 3 kaşık yiyor şükürler olsun 😂 yoğurtla falan veren oluyormuş sayfadaki atom yorumlarına bakın belki başka fikir edinirsiniz🙋♀️
DefneNil_ Osmankaganomerasaf gayet iyi boyu ve kilosu maşallah kızım 3 ay sonra 5 yaşıba girecek 110 cm 17 kilo benimkinedr zayıf diyolar hiç takmıyorum
annediyebiri simseklivekalpli kızımın kilosu yok ama boyu uzun 6 yaşında olmasına rağmen 7 yaş persentıl tabloda en yüksek olan gözüküyor. 1. Sınıf ancak görenler 4 e gidiyor sanıyor. Götürsem mi doktora bilemedim kilosu olunca sıkıntı oluyor sanıyordum ben
26merve26 Osmankaganomerasaf 5,5 yaş oğlum 110 cm 18 kg 🥹 zayıf bi çocuk ama bende eşimde küçükken öyleymişiz o yüzden takmıyorum canı sağ olsun tek kilo iyi birşey değil zaten
simseklivekalpli annediyebiri götürün bence bir baksınlar. Bizim killanma da vardı, dişleri erken döküldü mesela 5 yaşa girdikten 3 ay sonra. Şimdi 8 disi falan yenilendi, hormonlarda bir sıkıntı çıkmadı ama halen takipliyiz bizim boy uzamasına sıkıntı olabilir dediler
annediyebiri simseklivekalpli kıllanma genital bölgesinde miydi acaba. Süt dişleri mi döküldü 8 tanesi
simseklivekalpli annediyebiri evet genitalde tüy gibiydi kaşıntı var diye tesadüf çocuk dr götürmüştüm onlar sevk etti suphelenip. Sut dişleri döküldü 8 tane yenilendi