alparslanmothers oncelikle stres yapmayin, sakin olun, pozitif olun en onemlisi bu. Bunun haricinde bol su icin, doktorunuza sorup takviye alin, duzenli beslenin. Uyku da cok onemli sizin uyumaniz, dinlenmeniz icin birinden yardim talep edin bu surecte. Bebeginizle bol bol ten tene temas yapin, ozellikle birlikte dus alabilirsiniz. Dus alirken emzirmeyi deneyin. 1 cc bile olsa 2-3 saatte bir duzenli sagim yapin. Bu sirada bebeginizi mamayla destekleyin, bebeginizi de sık sık memeye alin sut gelmese bile. Bu sekilde yeniden artar diye dusunuyorum. Hormonlarinizla ilgili bir durum da olabilir onun icin bir doktora da erkenden danismaniz iyi olur. Bunlari yaptiktan sonra da sutunuz gelmezse hic kendinizi yarim eksik hissetmeyin lutfen, siz annesiniz varliginizin tek kaniti sutumuz, emzirmek degil ki, bebeginize bakiyorsunuz, onun en guvenli, en guzel limani sizsiniz. Bunlar da cok kiymetli o yuzden uzulmeyin lutfen 🌸