Oğlum 7 bucuk aylik 3 aydan beri diyetteyim sikayetlerimiz yuzde kirmizilik bacakta ve kolda egzama vardi kaka ara ara mukuslu oluyordu kan yoktu..... Gecen hafta alerji dokturumuz firinlanmis olarak yavas yavas acmami söyledi yumuftasiz kek ile başladim yogurt ile ve et yemegede basladim suan icin bir sey yok gibi sadece kolunda cok az egzama var nemlendirici surerek oda hafifliyor bakalm kakamiz ilk ek gidaya gecince ayip mukuslu oldu 2 defa filan simdi normale dondu kaka da iyi diyor bakalm surec nasil ilerleyecek