Özele devlete Doktora götürdüm çeşitli testler yaptılar bir sorun çıkmadı vitamin takviyesi verdiler hala bebeğimin kızımın dişi çıkmıyor gelişiminde bi sorun yok allaha şükür yaşıtlarıyla aynı gidiyor ama dişi çıkmıyor delircem ya bana önerisi olan var mı yardım edin