Ya kızlar bebeğim daha 2 yaşına gireli 4 gün oldu kızım eline ne alsa kırıyor 2 gün önce yatak odası şifonyerimin çekmecesini kırdı, bulasik makinesi kapağını kırdı, park besik fermuar yerini söktü, oyuncakları hic saymıyorum bile… istediği olmadığında kafasını yerlere duvarlara vuruyor ve hiç kucağımdan inmiyor yenidogan bebekler gibi sürekli kucağımda. Çamaşır makinem mutfakta çalıştığını gördüğü an sürekli düğmesine basıyor, çevirip ayarlarını değişiyor dün carsaflari nevresimleri yıkadım 90 dereceye döndermis küçülmüsler 🥺 kızıyorum sert bakıyorum ağlama krizine giriyor. Süpürge hergün en az 3 4 kez çalışıyor oynar sürekli tepesine çıkar çalıştığında korktum diye ağlıyor ama oynamaya da devam ediyor. Her beyaz eşya çalıştığında korktum diye koşarak geliyor ama oynamaktan da vazgecmiyor. Sürekli agliyor 2 dakika oyun oynamaz mi yok sürekli kucağımda ve ağlıyor. Epilepsi hastası diye gözüne bakıyoruz aglatmamaya çalışıyoruz hastalığı ilerlemesin diye çabalıyoruz ama kızım laftan sözden anlamıyor illa bağıracam çağıracağım o zaman yapmaktan vazgeçiyor ne kadar bağırmayım kızmayım diye uğraşırsam da olmuyor gerçekten tahammülüm kalmıyor eşyalar kırılıyor eşim kaynanam laf ediyor sen nerdesin de kırılıyor diye 2 saniye yanından ayrılırım mutlaka biseyler kırılmış oluyor ben hiç yanından ayrılıp bi su içmeye gidemeyecek miyim 😭😭ya hepinizin mi bebesi böyle benimki mi böyle anlamıyorum artık