Merhaba
Oğlum 2 yaşında 4 gün önce dudağında ve dilinde aft ( içi beyaz yara) çıktı dün ateşlendi acile gittik şuruplar ve krem verdi dr eğer çoğalırsa yeniden gelin dendi. Bu süreçte hiç ana hiç bir şey yemiyor ağzına dahi sürmüyor 4 gündür aç resmen 😢 aynı durumu yaşayıp çözüm bulan veya sürecin nasıl ilerlediği hak bilgisi olan yazabilir mi lütfen 😢