irosiva Kızlar 2 yaşındaki oğluma bot alıcam ama nasıl bir şey alsam hangi markadan alsam bilemedim igor baktım boğaz kısmı bol vicco baktım su geçirmez öz. Yok sizin tercihniz ne oldu genel olarak en çok 1500 lira civarına kadar çıkabilirim helppp
egelsenkonuss irosiva benim kız her şeyi tepinerek kullandığı için igor aldım camurda falan baya rahat oluyor
eraysen irosiva yaz kış neredeyse her gün dışarı çıkıyoruz o yüzden teyzesi oğluma hediye Decathlon dan kar montu aldı bende altına takım kar botu aldım buraya kar yağmıyor ama oğlum suya basmayı sever diye su geçirmez özelliği olsun istedim igor alacaktım onlarda kışın ayağını üşütebilir diye düşündüm bilmiyorum iyi mi oldu kötü mü deneyip göreceğiz 😄
Maii 3 yaşındaki kızıma bu sene bot almadım içi polarlı yağmur çizmesi aldım. Soğuk bit şehirde yapamıyorsanız belki alternatif olur diye yazmak istedim. Biz adana da yaşıyoruz ve bol yağışlı geçiyor kış aylarımız
Tubaalprsln irosiva Bende senin gibi çok kararsızdım lcw dan şu botu aldım çok güzelde duruyor istanbulda yaşıyorum bu arada
Emily37 irosiva kızım 2 yaşında hem ihordan yağmur botu aldım hemde viccodan bot aldım.geçen senede her iki markadan ayakkabı almıştım memnun kaldım ben