Kızlar oğlum bir yaşında 4 aylıktan beri çalışıyorum annem bakıyor, ben varken sürekli bana yapışık ayağa kalkınca bile ağlıyor babası varsa babasına annem varsa anneme sürekli eli bizde oyun oynarken bile pantolonumuzdan tutuyor neden böyle anlam veremedim çok yorucu oluyor üzülüyorum da bu duruma