Teletabianteni Arkadaşlar merhaba. Ben henüz 7 günlük anneyim. Sağ memeden normal beyaz süt akıyor sol memede ise sıktığımda kanalların birinden sarı diğerlerinden beyaz süt akıyor. Oğluma veremiyorum. Korkuyorum. Var mı bilgisi olan? Lütfen yardımcı olur musunuz?
agustosbocegimm1608 Teletabianteni kolostrum sütü diye biliyorum ilk zamanlar gelen süt bana mutlaka cocuga bu sütü ver demişlerdi sapsarı iltihap gibi duruyodu ama cok faydalıymış tabi sizinki aynı sey mi bilemem yanlıl yönlendirmeyeyim
tostperisi Teletabianteni kolostrum geliyor olabilir hala verin bence brbeğinize neden vermeyesiniz ilaç vs almadıysanız. Yediğiniz bir şey de yapmış olabilir bir gözden geçirin isterseniz