Dudağının üstü oğlumun da böyle oldu. Salyadan seilmekten diye düşündüm. Ama sonra yanağı kızarmaya başladı. Doktor egzama dedi. Sürekli yağlıyorum. Kuru cildi sanırım bebişinizinde bol bol sık sık yağlayın. Belki egzama değildir ama kurumuş belli ki