farelikoyunkavalcisi Cns15 sıfır nem olan bir yerde yaşıyoruz sabah öğle akşam bioderma atoderm ile tüm vücut kremliyorum oğlumu yoksa çok kaşınıyor
ayseguldogan Ecowellin losyonunu kullanıyoruz biz çok memnunum çocuğumun cildi kuru zaten kışa doğru da iyice kuruyo her gün sürüyorum çok güzel nemlendiriyo hassasiyet yaratmadı. Organik sertifikası da var zaten çok memnunum tavsiye ederim