berna7783 bu tamamen mantiksal bi genelleme. Sevdigin aşık oldugun zaman gözün hicbir sey gormuyor evlenince de ayni eve girince bir şeyler degisiyor ve goremediklerini gormeye basliyorsun. Gorucu usulu oldugu zaman seni ve evlenecegin kisiyi taniyan insanlar araya giriyor ve anlasabilmr ihtimali artiyor e tanidikca seversen de geçim oranı biraz daha artiyor. Ben severek evlendim çok da mutluyum iyi ki eşimle evlenmişim evlenmeden once de negatif yönlerini görmüştüm cunku birbirimize oldukca seffaftik. Ama kimse dört dörtlük degildir birbirimizi karakterimizle kabulleniyoruz ❤️ görücü usulune de karsi degildim eşimle bizi biri tanistirsaydi da guzel olurdu ama biz birbirimizi bulabildik 😍