Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık altta iki dişi var üstler geliyor galiba aşırı huysuz hep ağlıyor normalde böyle bir bebek değil 3 gecedir sürekli ağlıyor uyutmuyor ağzının içi ateş gibi tedagil kullanıyorum işe yaramıyor gibi başka önerebileceğiniz diş ürünü varmı ağrısına iyi gelecek 😞