Başvuru yapmıştım şimdi aradilar işi anlatıp beni tanımak istedi anlattım yaşımı neler yaptığımı felan. Bana bi eğitim videosu göndereceğini söylediler kapattıktan sonra maile’me baktığımda aramadan önce kendimi tanıtmam için video istemişler. Şimdi benim aklıma takılan ben telefonda kendimi tanıttım aramadan önce de video istemişler göndermeme gerek var mı telefondaki takitimim yeterli mi