Kızlar bir yaşında bebeğim var bu zamana kadar hep düzenli saatlerde yatırıp kaldırmaya özen gösterdim fakat bu aralar son iki haftadır çok yorgun olduğumdan dolayı sabahları erken kalkamadığımdan bebegimi de kaldıramıyorum ki o da uyumaya devam ediyor böylelikle iki uyku yapan bebeğim tek uyku yapma zorunda kalıyor sizin nasıl nasıl ilerlemeliyim