Kızım 15 aylık 3 aydır newvit demir damlasi kullaniyoruz. Daha önceden bestiron kullanıyordum hiçbir sorun yaşamadım ama demiri çok düşük çıkınca newvit daha etkili olduğu için buna basladik. Kızımın 10 tane dişi var ve silmeme rağmen kapkara oldu özellikle dişlerinin arka tarafı. Farklı damlaya da geçmek istemiyorum çünkü demiri çok düşük. Bu durumu yaşayanlar bu lekeler gecici midir?