Kızlar bebeğim 11 aylıkken emeklemeye başladı yürüyeçe falan da geç koydum şimdi 15 aylık koltuk kenarlarına falan tutunup yürüyor ama tek başına yürüyemiyor korkuyor ben elinden tutunca benle beraber yürüyor ama tek başına yürüyemiyor benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı?