2 aya yakındır kızım hasta… Doktora gittik öncelikle usutmus dedi, soğuk algınlığı ve öksürük ilacı verdi..İki hafta geçti geçmedi tekrar gittik röntgen çekti ciğerlerine kadar inmiş dedi.. Antibiyotik iğne, antibiyotik ilaçlar ve hava verdi,kullandık tamam iyileşti dedim.
İki gündür tekrardan hırıltı,burun akıntısı başladı, bugünde öksürmeye basladi..
Nasıl bı hastalık bu , doğal şeyler önerir misiniz?
İlaç içe içe çocuğumu bı hal oldu
Bu arada kızım 4 yaşında