Seymabebek 1 yasında bebeğim aşılı. Kızamık oluyor 1 haftadır atesle bas ediyorum doktorlar anlamadı antibiyodik verdi hep. Bu sabah yüzünde elllerinde kücük kırmızı noktalar cıkmaya basladı neler yapmam lazım tedavisi var mı ?
BurcuKucuk Seymabebek kızamık değildir belki. 6.hastalıkta da ilk 3 gün dirençli ateş oluyor ve sonrasında kırmızı döküntü oluyor. Maalesef bir tedavisi de yok. Zamanla geçiyor döküntüler. Çok geçmiş olsun 🌺