cansu0234 ya işi gücü de biraktim artik kendimide biraktim uyudugu kadariyla keyfi yerinde olsa hadi uyumasin ama keyfide olmuyor o zaman daha cok sıkintı cekiyoruz artik ne zaman baba ne zaman düze cikicam diye soylenip duruyorum delo oldum gittim yani bir 3 5 senemi vercem herhalde o düzelene kadar sonra azcık rahat ederim diyorum bakalim nasil olacak merakla bekliyorum